top of page

Tjenester

Behovet for it-tjenester kan variere avhengig av deg som kunde og ditt unike behov, men generelt sett er disse tre tjenestene viktige for å holde IT-systemene oppe og kjøre, beskytte dem mot trusler og gi deg som kunde støtte når det trengs.

Drift og vedlikehold

Dette inkluderer å overvåke, vedlikeholde og oppdatere IT-systemene for å sikre at de fungerer som forventet og er sikre. Dette kan inkludere å administrere servere, nettverk, skytjenester og applikasjoner.

Sikkerhet

Dette inkluderer å beskytte IT-systemene mot trusler som hacking, data-lekkasjer, og andre sikkerhetsbrudd. Dette kan inkludere å implementere brannmurer, sikkerhetsløsninger, og databeskyttelse.

Support

Dette inkluderer å hjelpe deg som kunde med å løse eventuelle IT-relaterte problemer og spørsmål du måtte ha. Dette kan inkludere å tilby hjelp via telefon, e-post eller direkte hjelp.

img_15.jpg

Drift & Vedlikehold

Drift og Vedlikehold er en tjeneste som gir kundene et komplett sett av verktøy og ekspertise for å holde deres IT-infrastruktur i drift. Tjenesten inkluderer daglig vedlikehold og overvåking av systemene, samt rask respons på kritiske hendelser. Kundene vil også ha tilgang til 24/7 telefon- og e-poststøtte for å håndtere spørsmål og utfordringer som oppstår.

Tjenesten gir kunder muligheten for å ha en dedikert teknisk kontaktperson som kan hjelpe dem med å planlegge og gjennomføre planlagt vedlikehold og oppgraderinger. Dette bidrar til å sikre at systemene alltid er oppdaterte og optimalisert for å møte kundenes behov.

I tillegg til å sikre at systemene er i drift, gir tjenesten også kunder muligheten til å få tilpassede rapporter og analyser av deres IT-infrastruktur. Dette gir dem en bedre forståelse av hvordan systemene fungerer og hva som kan gjøres for å forbedre ytelsen.

Drift og Support er en viktig tjeneste for bedrifter som ønsker å sikre at deres IT-infrastruktur alltid er i drift, og at de har tilgang til ekspertise for å håndtere utfordringer som oppstår.

step_1 (25).jpg

SUPPORT

IT-støtte for småbedrifter

Trenger du IT-støtte for din bedrift? Vi tilbyr profesjonell IT-konsultering og strategi for å hjelpe din bedrift med å vokse. Vi har erfaring med alt fra datamaskinreparasjoner til nettverksfeilsøking og vedlikehold. Vi tilbyr også managed IT services, sikkerhet og data beskyttelse, Cloud computing solutions, Remote desktop support, hardware og software installasjon og oppgraderinger samt backup og disaster recovery planning. Kontakt oss i dag for et uforpliktende tilbud!"

Sikkerhetsrom

Sikkerhet

Sikkerhet er et viktig område for en IT-avdeling. Med økende trusler mot bedrifter på nettet, er det viktig å ha en IT-avdeling som kan håndtere sikkerhetsproblemer og hindre datainnbrudd. Dette kan beskytte bedriftens sensitive data og hindre tap av inntekter.

 

IT-avdelingen kan håndtere sikkerhet ved å installere og oppdatere sikkerhetsoppdateringer, å overvåke nettverket for mistenkelig aktivitet, å utføre regelmessige sikkerhetsskanninger, å implementere passord-policyer og å tilby treningsmuligheter for ansatte for å øke bevisstheten om sikkerhet.

 

Eksempler på sikkerhetstjenester kan være å installere brannmur, å overvåke nettverkstrafikk, å utføre sikkerhetsskanninger, å utføre sikkerhetsoppdateringer, å implementere to-faktor autentisering og å tilby sikkerhetstrening for ansatte.

Kontakt

Kontoradresse

Johnny Svorkmos vei 38

0983 Oslo

23 23 31 44

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Takk for at du kontakter oss!

bottom of page