Serviceavtale

Unngå nedetid og driftsforstyrrelser ved å få løpende service på bedriftens infrastruktur. 

SERVICEAVTALE INNEHOLDER

  • Installasjon av agent på alle enheter som skal omfattes i serviceavtalen
  • Inventering av samtlige enheter i it-miljøet
  • Oppsett av overvåkning og alarm
  • Innsamling og tilsyn av dokumentasjon
  • Etablere It-plan (nå-status, behov og løsningsforslag) ved oppstart

Serviceavtalen gjelder  innenfor normal arbeidstid: 08:00 – 16:00

Ved arbeid utenom normal arbeidstid gjelder følgende satser:

  • Avtalt timepris + 50% etter kl 16:00
  • Avtalt timepris + 100% etter kl 20:00
  • Avtalt timepris + 100% Lørdag og helligdag, samt alle offentlige fridager
  • Responstid : 2 timer
  • Driftsystem (RMM)
  • Overvåkning 24/7 på enheter som er inkludert i avtalen
  • Liveinventering på hardware og software
  • Sikkerhetsoppdateringer (inkl 3.part)
  • Programoppdateringer (inkl 3.part)
  • Automatiserte omstarter på servertjenester
  • Alarm og tiltak ved feil
  • Servicekontroller (4 stk/år)
  • Strategisk it
  • It-plan (nå-status, behov og løsningsforslag – 1 stk/år)
  • Compliance setup før servicekontroll (1 stk/år)
  • Bestillingsrutiner
  • Grunnlag for it-budsjett (tillatelser, variabel kostnad)
  • It-policy og oppfølging (tillatelser, variabel kostnad)
  • It-strategiskt sparringpartner (tillatelser, variabel kostnad)
  • Konsultasjon innen Office 365 produktivitetsverktøy, eksisterende løsning (tillatelser, variabel kostnad)

Under Arbeid

Vi tester ut Live editering på våre Web-sider. Derfor vil nye ting dukke opp etterhvert. Er det noe du ikke finner eller noe du mener vi bør ha eller gjør feil? Legg igjen en beskjed til oss. Det setter vi pris på. Ha en fin dag