fbpx

Stress ned med en IT-serviceavtale, vi tar oss av det praktiske.

IT Helsesjekk

Vi sørger for at dere kan holde produktiviteten oppe, ved å gi dataparken løpende optimering og helsesjekk på hardware og software.

Rådgivning og Support

Rådgivning og Support er en naturlig del av IT-driften, derfor inneholder flere av våre abonnementer Support av computeren & Rådgivning over telefon eller epost

Antivirus & Oppdatering

Automatisk sjekk av status på Antivirus og oppdatering av Windows operativsystem, MacOS, Java, Adobe samt mange andre 3. parts programmer.

Backup & Recovery

Hvis uhellet er ute, sørger vi for at Dere er tilbage i løpet av kort tid. Stabil og robust Online backup med kraftig AES 256-bit kryptering som kun kan åpnes med Deres passord.

Business Secure

pr.bruker pr.måned
kr 239
  • Dekker 1 enhet (PC/Mac/Android/iPhone)
  • Avansert Overvåkning (Hardware + software)
  • Antivirus + Firewall + Anti-Ransomware
  • Automatisk Opdatering (System + 3. parts apps)
  • Webfilter + medarbeider policy
  • Fri Support av brukerens enheter*
  • 10% rabatt på Nye projekter og oppgaver
  • Månedlig Rapport over samlet status

Business Secure

pr.bruker pr.måned
kr 695
  • Dekker 3 enheter (PC/Mac/Android/iPhone)
  • Avansert Overvåkning (Hardware + software)
  • Antivirus + Firewall + Anti-Ransomware
  • Automatisk Opdatering (System + 3. parts apps)
  • Webfilter + medarbeider policy
  • Fri Support av brukerens enheter*
  • 10% rabatt på Nye projekter og oppgaver
  • Månedlig Rapport over samlet status

Business Server

pr.server pr.måned
kr 1449
  • Dekker 1 server
  • Avansert Overvåkning (Hardware + software)
  • Antivirus + Firewall + Anti-Ransomware
  • Automatisk Oppdatering (System + 3. parts apps)
  • Webfilter + medarbeider policy
  • Fri Support av Serveren innenfor åpningstiden
  • 10% rabatt på Nye projekter og oppgaver
  • Månedlig Rapport over samlet status
  • Månedlig On-site IT-konsulent besøk á 1 times varighet

ITKONSULENT1

Hvordan kommer vi igang? Fyll ut skjemaet under eller ring oss på 995 88 080

Som standard avtaler vi et møte hvor vi kan ha en kort samtale om hva deres behov er og hva vi kan tilby.

Det er også mulighet for å prøve løsningen i 30 dager gratis, så dere kan få et inntrykk av hvordan vi arbeider og hvordan deres arbeide gjøres lettere og sikrere i hverdagen.

Vennligst fyll ut skjemaet og vi vil kontakte deg så raskt som mulig. Takk for at du kontakter Itkonsulent1 – vi gjør vårt ytterste for å gi deg vennlig og kompetent support.

Se de mange fordelene Deres bedrift kan få:

Uansett hvor mye eller lite support deres bedrift har bruk for, kan vi lage en IT serviceavtale som passer til deres behov. Benytt oss som sparringspartner til deres interne IT, eller outsource hele driften til oss for å oppnå de største besparelsene. Vi tilbyr akkurat nå en gratis nettverks-rapport, så deres bedrift får et overblikk over hvilken hardware + software inventar samt licenser dere har (Normalpris 950,- eks. moms). Når rapporten er ferdig og vi har samlet informasjon om alle deres enheter i deres nettverk, går vi igjennom sammen deres nettverks styrker og svakheter og vår konsulent vil deretter gi rådgivning i forhold til forbedringer og eventuelle områder dere vil kunne spare penger på deres IT budsjett.

Vi kan sørge for at dere har overblikket til at treffe de riktige beslutningene. Dette kan være gunstig for bunnlinjen, men også for bedriftens ansatte og deres generelle produktivitet. Vi tilbyr en skreddersydd løsning som passer perfekt til Deres behov, tempo og budsjett – uten å gå på kompromiss med de viktigste områdene. Pakkeløsninger kan blant annet inneholde:

  • Antivirus
  • Backup av data fra server eller computer
  • Teknisk overvåkning av server eller datamaskin
  • Oppdatering av Windows 
  • Oppdatering av 3.part software
  • Helpdesk telefonisk eller via Fjernsupport (Teamviewer).
  • On-Site servicebesøk på Deres kontor både Ad-hoc eller med faste intervaller.

Vi sørger for at Dere alltid er oppdatert når det kommer til IT sikkerhet, vi leverer flere løsninger avhengig av deres behov og budsjett. Det kan være det kun er behov for oppdatering og løpende sikkerhetssjekk noen dager i uken – eller at det er behov for konstant overvåkning av deres nettverk 24/7 hvis deres drift og oppetid er essensiell.

Vi yter daglig support til mange forskjellige mennesker og virksomheter, som opererer innenfor enten meget specialiserte fagområder eller meget generelle arbeidsområder. Deriblant grafikere, designere, web byråer, frisørsalonger, advokatfirma, eiendomsselskap og mange andre. Vi har erfaring med alt fra den nystartede grunderbedriften til den mindre bedriften med 3 – 25 ansatte. Vi er sertifiserte og har mere enn 15 års erfaring innenfor IT-Support faget. Utover dette spesialiserer vi oss i ledende Cloud teknologier som f.eks. Microsoft Office 365 som vi også er sertifisert i.

Computere og andre digitale enheter er i dag viktige redskaper for at en bedrift kan forbli produktiv. Vi sørger for at Deres verktøy overholder Deres standarder, deadlines og arbeidstider – og ikke omvendt. Hver oppdatering av f.eks. Adobe, Java, Microsoft Office eller Windows blir testet adskillige ganger før de blir sendt ut til våre kunder og installert på forhåndsavtalte tidspunkter for å redusere bryderi og optimere produktiviteten.

Når Deres bedrift velger et IT-serviceabonnement hos Itkonsulent1, vil Dere alltid ha et overblikk over Deres IT-budsjett og investeringer. Vi holder øye med Deres computeres tekniske tilstand og vi vil straks gjøre Dere oppmerksom på, hvis det f.eks. snart vil oppstå en kritisk feil på en computers harddisk, eller hvis det er ressurser som kan benyttes mere effektivt uten å investere i ytterligere utstyr. Vi vil alltid kontinuerlig komme med forslag til forbedringer, som kan spare Deres bedrift for tid og penger.

Alle priser er eks. moms, Backup er filer + system state eller Systems-image og avregnes etter «normal-bruk» (Max 100GB pr PC/Mac eller Max 500GB pr. Server). *Abonnementer hvor support er inkludert gjelder for den spesifikke computeren og de oppgaver som oppstår i forbindelse med drift av denne etter «normal-bruk» innenfor normal åpningstid. Nye projekter, support utover «normal-bruk» og oppgaver som ikke er drift-relaterte vil bli fakturert etter gjeldende support takst med 10% rabatt. Abonnementene kan sies opp med 30 dagers varsel fra d. 1. i hver måned. Det tas forbehold om endringer av priser og servicevilkår.